Saturday, March 31, 2012

GOOD NICE WEATHER


It was a great day, and I really like that. I haven't been relax like this for long time, and I am so happy that I had a good day. Then after all, I went to a movie to watch in the theater tonight, and I was so happy to see that. That movie was "Wrath of the Titans", and that story was a great story to watch it. Also, I went to see that with several people around here, and that was a nice thing to do. I haven't watch with other people for long time, so I was happy that time.
(今日はとてもよい一日になりました。そしてさらにいい事はリラックスが出来たということですね。なかなかないので今日ゆっくり出来る日を大事に過ごしました。そしてさらにさらに映画を友達や知り合いの人と一緒に見に行きました。その映画のタイトルは

「タイタンの逆襲」でまだ日本では上映されていないと思うのですが。。。なぜなら4月21日からの放映だそうです。でもとても面白い作品で楽しんで見れるものになっていました。いろいろな人となかなか行くことがないのでこれはいい機会だと思って楽しんできました。)

here is the poster of "Wrath of the Titans"

I hope everyone has a great weekend started!

No comments:

Post a Comment