Saturday, March 3, 2012

It's not much good weather

Today is Saturday, and officially started university Spring Break. I was just doing some stuff around here... But I didn't much finish... However, I finish some stuff.. lol ahaha Oh yeah, lunch time, I made really simple lunch, and I ate it like within 10 minutes. Really quick lunch what I had today. Lunch menu was Tea with Rice mixed and soup. Really really simple one.
(今日は土曜日で大学の春休みが本格的にスタートしました。今日はほとんどなにもせずやれることをやる感じの一日になりました。まぁできることをやるといった感じです。まぁ、それはいいとして、今日のランチはとてもシンプルなものになりました。というのも食べるのも10分作るのも10分といった感じで過ごしたからです。とても簡単でとても早く食べることのできるランチになりました。ランチの献立はお茶漬けとスープです。)

here is the picture
this is the lunch... see really simple.
Then after all, I made dinner for today around 5pm, and I ate that around 6pm. I haven't much to make it, but I just want to eat like a good dinner. you know.
(その後、午後5時頃から夕食を作り始めて、ゆっくりとご飯を食べようと思いました。午後6時頃からゆっくりと食べ始めました。でも何を食べようかと迷いながらつくったのでなんか微妙なものになりました。)

Well here is the picture of my dinner.
Dinner
 Here is my side of dinner table one.

I hope everyone had a great great great Saturday!

No comments:

Post a Comment