Saturday, March 24, 2012

GOOD SATURDAY

Today is Saturday, and I had a great nice day and good feeling day! I am so happy that I spend time a relax and good Saturday. Then lunch time, I made some meal, and I could eat most of them. It's not that much to make, but I made a lot more than I thought. My lunch was Chicken steak, fired vegetable, miso soup, rice, and Salad. I ate most of them, and I was way too full after that. However, I should eat a lot and getting my full energy for rest of the day. Also, I am able to do a lot more things after that, so I am happy that what I had.
(今日は土曜日でした。そしてとてもよい1日で気分もそうかいでした。何よりリラックスしていれた威1日だったので自分的にはとてもうれしかったです。そしてお昼ごろにランチを作りました。ちょっといろいろと作ったので大変でしたが、いっぱい食べて体力をつけることをまずは一番に考えました。そして今日のランチメニューは鳥の焼き物、野菜炒め、お味噌汁、ご飯、そしてサラダとなりました。すべて食べれたのですが、いっぱい食べ過ぎて体が重かったです。しかし、元気をつけるためだと自分にいい聞かせました。その後はいろいろなことをいっぱい出来たのでよかったかなぁとおもっています。)

this is my lunch
 Then later of today, my roommate wanted to try to make one dish, so I decided to not bother him... lol Well, below was my dinner, and I really like to eat that kind of thing. My dinner menu was macaroni with meat, miso soup, and salad. Well, balance was not much, but food was a delicious.
(夕方過ぎごろにルームメイトが夕食に一品作りたいと言い出したので、邪魔をしないようにと台所から離れてテレビを見ていました。今日のディナーはマカロニチーズとひき肉のあわせ物、お味噌汁、そしてサラダです。ファイヤーキングのジェダイを使用しました。バランスは悪そうなのですが、とってもおいしかったです。)
my dinner
 Then after dinner, I wanted to get some dessert, so I decided to eat like below!

my dessert
I hope everyone has a great weekend!

No comments:

Post a Comment