Saturday, March 17, 2012

A nice Saturday.

I am having a great Saturday when I was not too much thing to do. I just rest in the morning, and I was not really doing much things. However, afternoon I was trying to finish reading some of things. I just wanted to post here a picture which is my dinner. I bought Spring Roll and made some fired rice and paper steak for dinner. It looks like a great thing to eat. I guess that I could eat with people not like by myself. Well, I am sure that would be ok, and I am sure I will have sometime people come over here.
(今日はとてもよい土曜日を過ごす事ができました。そして特にいそがしく過ごす事もなくゆっくりと自分の時間を過ごす事ができました。久々にゆっくりと土曜日を過ごした気がします。いつも日曜日はゆっくり過ごしているので、こんなにゆっくりとした時間を土曜日に過ごしたのは。。。。と考えていました。ちょっとお昼頃からいろいろとやりたい事をやる事にしました。一つだけ写真を載せようと思ってここに書き込みをしました。今夜のディナーは牛肉と玉ねぎの炒め物、チャーハン、そして買ってきた春巻きになりました。結構美味しかったのですが、一人で食べたのでちょっとイマイチ思ったよりも美味しくなかったですね。)

oh yeah, here is my dinner tonight!
Fire King Jadeite Jane Ray
My dinner!

No comments:

Post a Comment