Tuesday, March 6, 2012

Super Tuesday (>.<)

I know that today is the Super Tuesday for election year 2012, and I think it is nice to watch for republic nominee election and who is going to win today. Well, I just didn't watch much today or tonight about that much, because I was cooking for my dinner and so on. I came back home around 8pm and start cooking my dinner. Finally, I started to eat my dinner was around 9pm. It was a late night dinner, but still before 10pm so I am ok. Tonight dinner menu was curry-rice, spring rolls, salad with radish source, soup, and egg tofu. It was a good dinner for me, and I was so happy to eat like that.
(今日はスパーチューズディーといって2012年の共和党の選挙に取って一番大きな投票が行われる日であるそうです。そういえば2008年にも同じようなことがあった気がします。そして今日の投票の行くえによってオバマ大統領と戦う人が決まってくるような感じです。まぁ、それをみている余裕はあまりなかったです。というか今もみてません。まぁ、帰ってきてからすぐに夕食を作ったりいろいろなことをしていたので投票結果に関してはあまりみておらず、最初からみていないということであまり興味がわかないと言った感じになってしまいました。家に帰ってきたのは午後8時頃でそれから食事の支度を始めてやっと終わったのが午後9時ぐらいの時間になりました。そしてそれから食べ始めました。ちょっと遅い夕食になりましたが、午後10時を過ぎていないので大丈夫!と自分にいい聞かせながら食べました。今夜のメニューはカレーライス、春巻き、大根おろしソースのサラダ和え、スープ、そして卵豆腐になりました。結構いろいろと作った感じになりました。結構美味しかったので良かったと思っています。)

here is the pictures

dinner table
FK Sunrise dishes

This is my side
 Then after dinner, I ate dessert as coffee jelly with cream, and it was so delicious!!!! I was so happy to eat that one and I hope I will eat again sometime soon!!
(食後にはお決まりのデザートを食べました。今回はコーヒーゼリーを食べました。結構美味しかったのですごく嬉しくてまた今度いつか食べようと思ってしまったくらいです。すごく美味しかったです。久々に食べたので美味しいと感じたのかもしれませんね。)

Coffee Jelly
皆さんが楽しくファイヤーキングをつかえますように!

No comments:

Post a Comment