Sunday, March 11, 2012

Lunch and Dinner (^_^)

It's just I wanted to say about one year from Japan's earthquake, and never forget about this one biggest damages. I am sure a lot of people are remember about this day.
(今日は3月11日で、日本でちょうど1年前に起こった災難について思い返していました。この事を忘れずにそれでも前に進んでいくという事は大切で、何よりもこれからもいろいろと思い出すかもしれませんが、ガンバレ日本!ということを今以上に思って行こうと思います。)

I addressed today as lunch and dinner, so I am going to put on pictures about my lunch and dinner. I just took two pictures today, and it was lunch and dinner about mine. My lunch was curry and egg tofu with Green Tea. It is a nice thing that I eat like that and it was not too much to eat for. I usually eat not much at lunch but I just think this would be a good lunch to eat on Sunday.
(今日はトッピクのとおり、ランチとディナーについて書く事にします。というのも今日取った写真がランチとディナーだけというのだからそうなりました。(ヘ_へ)。。。ということでまずはランチについて。ランチはカレーと卵豆腐になりました。かなりシンプルでかなりカロリーが多くないものにしました。いつもの事なのですが、日曜日に限らずランチはあまり食べないのが習慣になっています。でも、今回はちゃんとしたものを食べてみました。)

Here is picture
Curry and Egg Tofu
Now, I am going to talk about my dinner, and I just want to say that my menu of dinner was steak, apple, bread, steamed broccoli, and salad. This looks a good meal and dinner for eat. I just not much to eat, but it was more than I should have eaten looks like. I really like that kind of dinner what I had tonight.
(さて、今日の夕食についてですが。。。なんといっぱい食べてしました。今夜のメニューはステーキ、シナモンアップル、パン、ゆでたブロッコリーとサラダになりました。結構少なそうな感じだったのですが、全部並べるとかなりの量でビックリしました。食べ過ぎた!と思ってしました。)

my dinner

I hope everyone has a great great day!

No comments:

Post a Comment