Saturday, January 14, 2012

Relaxing Saturday (^_^)

I had a relaxing Saturday, and I went to see a movie which I haven't seen yet but it came out long time ago. However, this time Disney produce as 3D Movie for effective screen. I was little bit surprised that how many adult people came to see that movie was. I think that movie was a great movie, and it is good to children to see that movie as we see it. That movie was "Beauty and the Beast". It came out to the theater in 1991, and now it comes back to theater for 3D effect version. Well, it is a good movie to watch with family and so on. I hope everyone who watched that enjoyed it.
(リラックスをすることが出来た土曜日でした。そして、映画を1本見てきました。まぁこれまで見たことがなかった映画でしたが、というか見に行ってなかったり、見てなかったりというものですが。。。映画自体は大分前のものです。しかし、今回見に行ったのはウォルトディズニーが3Dにして放映するということで見に行きました。ちょっと驚いたのですが、映像が古くてもすごくいい映画だということです。そして大人がいっぱい見に来ていたというのも驚きました!映画はとてもいいものでしたし、これは子供が見るべきであると思ったくらいです。その映画のタイトルは「美女と野獣」です。この映画は知っての通り1991年に放映されたものです。そして今回3D映画として再放映されたということなんです。本当にこの映画は家族や友達などと見るにはいいと思います。)

here is some of the movie parts





It is a good to know that old movie, but it is a great thing to watch when you get grown up and/or older.

No comments:

Post a Comment