Wednesday, January 25, 2012

BUSY DAY

I had a busy day, but it was a nice outside day. I was busy, but I was outside a lot of times today actually.... So It was a busy day but a good day for me. Then I came back home around 5pm and start cooking for dinner, and I made some dinner to eat. I needed to use some stuff for tonight since I always forgetting about that what I wanted to eat when I am tired.... So I decided to make Yakisoba for dinner. Also, I set up dinner table for my roommate and me to eat. Because I didn't want to eat alone. ahaha. It is a good way to eat like that and have some company with me. I don't mind eat alone, but I usually make a lot to eat, so my roommate and I decided that makes both food same time. Which make sense to me and it is a good way to reduce cost for making and eating food for at that time. ahaha. I use Fire King Turquoise Blue dishes for tonight setting up dinner.
(忙しい一日でしたが、外の天気はとても陽気のいいものでした。特に今日は忙しく一日があっという間に終わってしました。やることもたくさんあったからかもしれません。気がつけばもうすでに午後5時を過ぎてしまっていました。そして、帰ってきてから食事の準備に取りかかりました。いつも作ろう作ろうと思いつつついつい忘れてしまっていたあるものを作りました。それは焼きそばです。なので!今日の夕食は焼きそばになりました。そして料理を並べて早速ルームメイトと二人で食べました。二人分作るのは1人分作るよりも安上がりでいっぺんに多くのもを作ればその分次の日の朝になどと考えて話し合って二人分作ることになったんですな。アハハ。まぁ、どっちかというと1人分作るのは面倒くさい!それはおいておいて、今日のお皿はファイヤーキングのターコイズブルーを使いました。)

Here is the picture of it

Yakisoba, Salad, Seawed Soup, and Rice
Fire King Turquoise Blue
I hope everyone enjoy your day and have a great night!

No comments:

Post a Comment