Friday, January 20, 2012

Good Dinner!!

I had a great dinner today, which I didn't make, but I went to get a good food from one restaurant! I didn't have much to make today, so I decided to get a dinner and take home then eat it. It looks really yummy and I really like that food from the restaurant. I think everyone wish to eat there, and maybe I would like to eat sometime again. I order Lasagna and Chicken Parmesan, and also I got Tiramisu for dessert! That Tiramisu was a great taste, and I wish I could have more than that. However, I don't have money to spend for two of them, and it will be a lot to eat anyway. Ahaha.
(今日の夕食はとても豪華なものになりました。というのもレストランに行って持ち帰りで料理を頼んで家に帰ってきてから食べたからです。なんともいえないくらい美味しい夕食になりました。それにしても本当に美味しかったです。そして見た目も美味しそうです。さらにそのレストランの料理はかなり美味しいくて何度でも食べにいきたくなるような料理でした。今回注文したのはラザニア、鶏パルメザンチーズ、そしてデザートにティラミスを頼みました。そのティラミスがものすごく美味しくてたまらないんです。こりゃいかん!と思うくらい美味しくて、もう一つ食べたくなりましたが。。。2つも頼めるような贅沢はできません!それに2つも食べたら血糖が高くなりすぎる?かもと思いました。でも本当に美味しかったです。)

here is the pictures
This is Dinner Table Looks like

Lasagna

Chicken Parmesan

Tiramisu and Passion Tea
 I like this Tiramisu and Passion Tea, and I use Fire King Azurite Swirl for dish!





 It is a good that I enjoyed a day of end like this and I really wish that kind of food I would eat again sometime later! Hopefully, I will be enjoying eating this again!!!!

No comments:

Post a Comment