Friday, January 6, 2012

Dinner

I was having a good dinner tonight, and it was better than any other days of past few days. I just cook a better that time, and I made little bit different than usual. You will be able to see that below. I will up some other thing after this one or later.
(今夜は少し頑張って豪華な食事を作ってみました。ここ数日間に比べれば結構いい食事になっています(^-^)/。まぁ今回は少し張り切って作って見ただけです。♪(v^_^)v結構楽しかったので、また頑張って作れる時に作ってみます( ̄^ ̄)ゞ)

here is the picture of the dinner
Dinner v(>_<)v
I made like this not long time, so I was not sure it is good or not. However, I ate after one bit, I felt like really good and I am really great feeling! yay! I just wish to have more kind of like this food, but I don't think I can make all the time. Also, I need to get some stuff from store, and it is over cost for me. So I can make like this once a month or two months. But I am sure this will be a great time for me to eat like this once a while.
(こんな感じの料理を作ったのは久しぶりで、味が大丈夫か心配してました。でも、一口食べたらものすごくおいしかったので、大丈夫!と思って食べきってしまいました。でも、こんな感じの料理は毎日作れません。(コストオーバー!)。まぁたまーになら作っても大丈夫かと思います。それにたれなどをお店から買ってきて添えたので少しフンパツして作りました。まぁ1ヶ月か2ヶ月に一回くらいならできるかなぁと思っています。でもとってもいい時間を食べるときにすごせると思いました。)

No comments:

Post a Comment