Monday, January 30, 2012

My Roommate's Birthday

Today, January 30th is my roommate's birthday, and I celebrated his birthday with my friends. It was a good time to spend time for someone's birthday other than me~! It is a nice thing that I can celebrate someone who are living with me, and we all had a great time together. I am sure that we will be a great friends for rest of my life I hope! I didn't take any pictures, and I wish that I could took that... lol
Well, I had a great time with people who were celebrating with me for my roommate's birthday~!
(今日の1月30日は実をいうとルームメイトのブルースさんの誕生日なんです。そして友達と誕生日会をしました。結構楽しい時間をすごせたのでうれしかったです。なかなか誕生日会をやるということがないので今回できてよかったと思っています。すごく楽しかったので今年一年がいい年になってくれればいいなぁと思っています。それに、ブルースさんとは長い付き合いになってるなぁと思ってしました。アハハ。でも、これからの一生友達でいてくれるやつでもあります。でも1つだけ残念なことがありました。それは誕生日会の写真を撮り損ねてしまったことです。あらら~・・・また来年もとれるかな?アハハ。)

I hope we will have a great year!


No comments:

Post a Comment