Thursday, January 12, 2012

It's not a Good Day...

January 12th, 2012. I had not a good day, and I kind of really not myself as I usually. I was out of mind for several times during day, and I am not sure what I was thinking about it. However, I finish today for most of things, so I will just stay home and rest after all. I am not sure what in my mind, but I was really out of mind a lot of time. Well, it's time for some reading time, and I need to think about that what I can do for tonight and tomorrow. I was reading some materials from internet, but that is not what I wanted to read.... ahaha. However, I am ok that I will trying to get out of some stuff soon! I just need to find out some time for my off time from everything.
(2012年1月12日。今日はなぜかあまりいい一日ではなく、自分が自分自身でないような感覚になんどもなっていました。特によくわからなかったのは自分はここにいるのに頭がどこか他のところにあるような感覚になったりしていました。そして何を考えていたのか良くわかりませんでした!しかしながら、もう今日やらなくてはならないことはほとんど終わったので一安心です。今からは家で休んでゆっくりすることにしようかと思っています。なんで上の空でいたのかわかりませんが、まぁ無事に一日終わったので大丈夫でしょう。さて!今からは本読みの時間!なんちゃって。でも、いろいろと本を読もうと思っています。今夜と明日を使って本を読もうと思っています。今、このブログを書き出す前にインターネットでいろいろな記事を読んでました。でもそれはそれで、本を読みたいのでインターネットから離れなくてはと思いつつここにいます。)

Oh yeah, I made lunch today as simple as I used to make some meal, and I didn't have much time for eating that. Well, I wanted to make some dinner for good as I like to make, but I am not sure what I can make it! lol I just need to think about it when I start making it, and I will make a good dinner! I hope!
(あ!そうだ!今日の昼食はあまりにも簡単すぎました。まぁ、いつも作っているものとあまりにかわりがなく本当にシンプルで簡単だと思ってしました。しかし。。。あまり時間がなくて食べるときに少しだけたべました。それはそれでいいとして、夕食は気合を入れて作ってみようかと思います。といっても何をつくろうかなどは全く考えていません。トホホ。でも、冷蔵庫の中などをみてから決めようと思います。アハハ。まぁ作り始めればたぶん大丈夫だと思います。)

oh here is the picture!

all this is left over!

All this is left over lunch! BUT I ate only half of that! I didn't have much time to eat all, but I needed to go to class... lol
(これ全部残り物で作ったお昼ご飯です。でもでも~!半分くらいしか食べれませんでした。時間が無かったのです!授業に遅れるわけにはいかないので。)

Hope everyone had a great day!


No comments:

Post a Comment