Thursday, January 19, 2012

100,000 miles

Today, actually my car milage went over 100,000 miles on display, and I was happy to see that that time.... Same time, I decided that I will drive my car until I can not use it. That is so good feeling that, and I even thought that how much I love my car. It is no repairing needed from when I bought to now, and haven't need to make some major repair any at all. That is really a good thing for having car, and that makes me to think this car is the best car ever I have and had for my life now. I am really happy that my car is, and I feel like I am really ok with my car for next several years more!
(ついに!ついに!とうとう今日車の走行距離が100,000マイルに到達しました。みていてとても気になっていたのですが、ずーっと待っていたのですごく嬉しかったです。それにそれをみていて同時に今後もこの車をのれるだけのって大事に使おうと思い返しました。それは気持ちの上でもやはりいいことで、この上ないいいことだと感じました。そして思い返してみればこの車に変えてから大きな修理などをしたことがないことに気がつき何ともラッキーだと思い返しました。そして大切な車であることもそれに加えて感じていました。なぜ大切かというと私の祖父母がお金を出して買ってくれた私にとっての遺産だからです。大切に大切にこれからずーっと使っていかなくてはならない!と思い返しました。それに故障がない車にはなかなか出会うことができないのこれも本当に嬉しいことだと思いました。そしてこれからもよろしく!と心の中で思っています。)

Here is my car pictures!

This is My Car







This was 99,999 miles on



100, 000 miles!


this was 100,001 miles
THis was 100,010miles...
 I really really love this car!!!!

my car is the best car!

No comments:

Post a Comment