Monday, January 16, 2012

Martin Luster King Jr.

Today was the holiday in the USA, and I had a relaxing day and day off. This holiday is about Martin Luster King Jr. However, I just didn't do much things today and not really do much things either. I was little bit depressing about myself some reason. But it is ok now. Well, I will write more tomorrow after class and I will be have some thing to write down. I just nothing to write much here.
Well, hope everyone has a great night and/or day!
(今日はアメリカは休日でしたし、なにもすることがなかったのでゆっくりと過ごせました。今日の休日はキング牧師のためはものです。しかしながら、実はなにもしていなかったというかなにもする気になれんかったというか。。。そんな状態の一日でした。(-。-;そして、なにも書くことがないので。。。実をいうとでも明日はいろいろと書こうと思っています。まぁ、何を書くかなどはその時に決めるのですが… そんな感じで、今日はおやすみなさいσ(^_^;)皆さんの一日が良い日でありますように!)


No comments:

Post a Comment