Friday, January 27, 2012

Friday...

It's a Friday~! Well, I was surprised that today was so warm during day time and feels like it was a summer time. It was not much going on today, but one thing..... I think that was much day for me, and I was not much excited for a day. However, I had a good dinner, and I am really happy that. I just not sure what to say, but I use Fire King Azurite Charm for my dinner set, and it was a good good dinner after all. I had a eggplant parmesan, salad, and some drink for dinner. It's fun to eat like that. I just need to have a great time when I am eating, so I can release the stress for myself. ahaha Well, the Fire King dishes make me happy and happy a lot more than you think.
(今日は金曜日です。そして今日の天気はとても温かく1月とは思えないくらいのものでした。こんなに暖かい日があるのは久しぶりですが、なにかいつもと違ったような気がします。それはともかく、金曜日ということもあって今日はとてもゆっくり出来ました。いつもはゆっくり出来ないのですが、今日はできました。いろいろなことをしなくてよかったので。。。アハハ。今日の夕食はとてもおいしいものでした。自分的にはとても楽しいものでした。なんといえばよろしいでしょうか。。。そういえば今日はファイヤーキングのアズライト・チャームを使ってみました。色合いがよくかなり使い勝手が良くていいものです。今夜の夕食はナスのパルメザンチーズ、サラダ、そしてお茶を用意しました。夕食を食べながらとても気持ちが良いものだと思いました。楽しい食事はいいものでした。)

Here is the picture

Eggplant parmesan, Salad, bread and drink
Fire King Azurite Charm


Hopefully, everyone enjoy the day of Friday!

No comments:

Post a Comment