Tuesday, January 17, 2012

Good Tuesday...

I had a good Tuesday morning and night. I didn't much to say anything before, but I started to think about that what I did today. I just thinking about what I had eaten today, but I just recognized that I only eat that dinner.... Well, it is good to eat that what I ate tonight, and I think it is ok for me to think that was a good dinner. I used some Fire King Azurite dishes tonight for setting up my dinner. However, it is not really I thought would be... lol
(今日は良い一日を過ごしました。しかし、何を書けばいいのやらと思いながら。。。トホホ。。。と思っていましたが、書き始めてから考えればいいのだということを気がつきまぁそれはそれでいいのかとも思いました。そして、考えた結果今日食べたものを書こうと決定しました。しかし、今日は夕食だけしか食べていないということに気がついて、まぁそれをずらずらと書くより簡潔に書くことに決めました。今日の夕食はファイヤーキングのアズライトで並べてみました。といってもそこまで豪華な食事はしてません!)
Here is my dinner....
tonight dinner

Today's dinner was rice, hot&sour soup, salad, and spring rolls. You can see that was not much to eat... lol
Well, that was a lot of food to eat for me now, and I am sure I don't even wanted to eat all, but I didn't eat all day long, so I decided to eat after all. It is a nice night for me to spend time with my dogs, and watching some stuff what I can see on TV, and I read some books. Oh yeah, that book is "The Help", "My life as a Book", and "Amulet #4".
(今夜の夕食はご飯、酸辣湯(サンラータン、サラダ、そして春巻を食べました。まぁ、見てもらえばわかりますが、そこまで多くないものです。そこまで多く食べる気がしませんでした。それはそれで。そこまで多く食べたいと思ってなかったのですが、さすがに一日食べてなかったのでやはり食べなければと思っていました。今夜はゆっくりとした感じで過ごしています。そして犬と遊んだりしながら楽しい時間をすごしました。そして、テレビを見たり本をよんだりしていました。読んだ本は「ヘルプ」、「私の人生は本のようなもの」、そして「アムレット4巻」を読みました。結構面白かったです。)

Here is the books pictures
The Help
My Life as a Book

Amulet #4
Hope everyone has a good night and have a great days!

No comments:

Post a Comment