Monday, January 9, 2012

Monday

January 9th, 2012, today is the starting school for me, and it is a good way to start school for me. However, I was tried some reason and I wanted to sleep longer than what I did last night some reasons. But I am ok now, and I am getting used to sleep like that. ahaha. Well, I just eat simple breakfast since I didn't have much time in the morning, and I am trying to figure out what I can do. I came back home around 1pm then I took a nap since I couldn't stay up for little bit, and that makes me energy and have a god day.  After all, I went to tutoring and so on, and now I made dinner and will start eat soon, but I just take picture and not yet to eat that yet. lol.
(今日1月9日は大学の授業が始まる日です。早速授業も始まりました。しかしながら、今日はなぜか疲れていて、朝起きるのもやっとの状態でした。いつもと違ってなかなか起きれなくて少しビックリでしたが、どうにか起きて朝ご飯を食べてから授業に行き帰ってきました。朝ご飯はとても簡単なものにしました。時間がなかったというのもあります。帰ってきてからゆっくりしようと思ってそこになったらそのまま昼寝をしてしまいました。そして昼寝から起きてすぐに家庭教師に行って今さっき夕食を作り終わったところです。食べる前にブログを書こうと思い夕食の写真を載せようかと思いました。)

Here is my dinner picture
dinner
Today, my dinner is like that and I made salad too, but I didn't take that one yet with this picture. I totally forgot to put up there. I don't think I will eat all of mine, and if I didn't eat at once, I will eat later or tomorrow lunch I guess! Well, hopefully, everyone has a great day!
(今日の夕食はこんな感じです。あれ?サラダを作ってこの写真に撮り忘れました。アハハ。食べる時に出して食べようと思います。たぶん自分の分で作ったこれを全部食べきれずに、あとでまた食べるか、明日のお昼になるのかと思います。まぁそれはともかく。皆さんが良い日を過ごされますように!)

No comments:

Post a Comment