Wednesday, January 4, 2012

Oh wow...!

I just looked at one website which showed the Republic's Iowa Election 2012, and I was surprised that Mitt Romney beat Rick Stantorum for just 8 votes! I heard so many people were saying that Rick Santorum is winning for Iowa this time. However, I thought Mitt Romney might has chance to win this Iowa election. But I didn't think that for real. Well, that is fun to watch that all from now that who is going to against President Obama on November, 2012. Now, it is getting more excited to see it. I am not able to vote for this but I just like to watch it!
(今午前2時56分です。インターネットでアイオワの投票の状況を見ていたらたった今なんとビックリなことにミット・ロムニー氏が第1位で第2位のリック・サントラム氏に8票差で勝っていたことが分かりました。これは今までいろいろなニュースなどで聞いていたものと違ってビックリしました。しかし!自分が予想していたのはミット・ロムニー氏が第1位になるというものだったので、予想的中でビックリしました!まさか!まさか!と思ってしまいました。しかしながらロムニー氏が勝つチャンスがあると思っていたのでまぁ予想的中は嬉しかったですね。でも実際になるかどうか分かりませんでしたが。。。でもこれで今回の大統領選が面白くなってきました。今はとっても興味がわいてきています。投票ができるわけではないのですが、毎回みていくつもりにしています。)

HERE IS THE VOTE RESULTE
IOWA VOTE RESULT
That is a good way to start with Republic campaign now, and I guess people will watch careful more on this time. I am not sure how this will affect to General Election for 2011, but I hope this will have some showing that who would be nominee for this year possible! I hope that top two people will be nominee for Republic.
(これは共和党のキャンペーンにとっては良いスタートになり、そして人々の関心も増えたのではないかと思います。これが実際の選挙でどう影響するのか分かりませんが、これが今年の大統領選の候補者の選出に影響をもたらすのではと思います。そして共和党の方の候補者がこれのトップ2人に絞られればいいかなぁ?と思います。)

No comments:

Post a Comment