Tuesday, May 31, 2011

Past two days.

29th night to Yesterday, I was in Durham, NC. I was staying in my friend's apartment who is came here from Japan. He is one of my elementary to Junior high classmate. I was so happy to see him and talk to him. It's nice to see my friend near here in Greenville, NC.
(29日の夜から昨日まで、私はダーラムという町にいました。実は日本から来ている友達の家に泊まりにいっていました。彼は小中学校の同級生です。近くに友達が来るというのはすごく嬉しく思いました。そして話ができた事はすごく嬉しかったです。それにここグリーンビルの近くに来るなんてすごく珍しいです。)

I was trying to help my friend buying car yesterday, and he got one. It was a really nice car. I hope he will enjoy having that car.  Then we went to Korean restaurant after all. It was nice place and I like it.  I need to come back to Greenville for tutoring at night, so I left there after lunch. But I am hopping to see him again sometime. It's really good to have friend near me. 
(昨日は友達が車を買うのを手伝っていました。そして彼は車を買う事ができました。すごくいい車だと思います。彼がその車でいろいろな所にいければいいなぁと思います。その後、韓国料理のお店にいきました。とてもおいしかったです。でもその後すぐにグリーンビルに帰ってこなければなりませんでした。夕方に家庭教師をやるという事を約束していましたので。でも、またすぐに友達の所に遊びにいけるといいなぁと思います。友達が近くにいるというのは心強いものです。)

Well, I hope everyone had a great memorial weekend! Hope not too hot this week....

No comments:

Post a Comment