Thursday, April 4, 2013

Raining Day

Unfortunately, today is raining and not really can go to outside.... So I am trying to get some work done and so on. Well, before ran started, I walked with my dogs for half hour. I like to walk with them everyday. I wish I could walk with them longer, but I cannot walk today anyway. ahaha. It is a nice to know dogs loves me and I am going to have a good time with them when I have too much stressed. Oh yeah, I made some lunch today, but one thing I just warmed up Takoyaki... so it is not really making it. lol ahaha.... I use Fire King Turquoise Blue and Azurite Swirl, and so on. Also, I made coffee with Fire King Coffee mug with Snoopy. I like to use this anyway. 
(今日は不運にも昼から雨が降り始めました。なので、どこにも行けないですね。というか雨がふっているので外に出たくないと言うだけなんですが。でも、雨にふってくる前に犬の散歩に行ってきました。まぁまぁ天気が悪くなる前だったのでどうにかこうにゆっくり散歩をさせることができました。毎日毎日今一緒に散歩をできるのはいいことかもしれないですね。まぁ雨が降ってるので今日は夜の散歩はできないですね。アハハ。散歩の時に一枚だけ写真を撮りました。それもあとで載せておきます。帰ってきてから、昼食を作りました。。。。でもでもたこ焼きは作ってないんです。ただ単に温めただけです。今日h使った食器はファイヤーキングのターコイズブルーとアズライトのスァールです。そしてさらにコーヒーを作って飲みました。)

here is the pictures
Really Cloudy
Lunch!
Use: Fire King Turquoise Blue, Swirl Azurite

No comments:

Post a Comment