Friday, April 5, 2013

Good Food to eat!

I made a good food today and actually I like to taste it when I make it. I wasn't sure how to make before, but I search on website and I made it. ahaha. Well, it looks like I know one more meal how to make it now. I wasn't sure how much I like to eat this food, but I guess that I can make to eat as long as I have enough stuff. Well, I am trying to make other food tomorrow and Sunday, but I am doing healthy diet for now same time. I am trying to get my weight for 115-120lb. So I can be a good shape for looks too! lol. I am not a good looking guy, but I just want to be more health than right now I am. I hope one day, I will change back to who I was sometime before summer start! lol
(実はちゃんと美味しいものを今日は作りました。というか今までどうやって作ればいいのかあまりわからなかったので作ろうと思わず中国料理屋で頼んでばかりいました。でも、今回作ってみて結構美味しく出来ることがわかりました。これで一品料理の幅が広がりました。でも、食べながらこれすごく美味しくて好きな食事であると改めて思いました。アハハ。でも、食事を食べながら今ダイエットもしてるんだった!と思い返してしまいました。。。まぁ、自分では48kg~50kgくらいの体重になりたいので頑張っているのですが、夏までになるかなぁ?とかって考えています。見た目だけでも健康そうに見えるようになりたいなぁと思っているのも事実です。そのくらいの体重の時が結構健康でしたし、活発に動けていた気がします。実際自分はカッコイイという分類からはかけ離れているので。。。それはどうにもいえませんが。健康になるっていうのはいいことだと思っています。夏までに減量できますように!)

here is picture
at Lunch!
Use: Turquoise Blue lunch plate.

No comments:

Post a Comment