Tuesday, April 2, 2013

April 2nd... Here I come!

Today, I actually looked at website and found that Sakura is full of tree and it is ready to take a picture. So I went to see some of them, and took one picture. I didn't even think that I was able to take it this year,but this year Sakura was open later than last year. I didn't know if it is ready for, but finally it is ready to take pictures. I guess my thought was wrong, and it is a nice view to see that Sakura around here in Greenville, NC. I was getting more and more energy from that and I am so happy that I can see it every year since 2006.
(今日はあるウェブサイトをみていたら桜が満開にさいているという情報が飛び込んできました。ということは写真を撮るのに絶好のチャンスだということです。ということで、早速桜満開の写真を撮ってきました。今年の桜はもう終わってしまったのかと思っていたんですが、去年よりも遅い開花だった模様です。いつ満開になるのかわからない状態でしたが、本日でした。写真を撮るのには絶句の機会です。自分の思っていた時期とは違いましたが。。。でも、桜の満開風景はやはりいいものですね。やる気を出させてくれます。本当にいいものです。2006年以降毎年桜が見れて本当に幸せだと思います。)

here is the Sakura picture
Sakura at ECU 2013
I hope everyone will have a great day and hopefully have a great Spring days!

No comments:

Post a Comment