Sunday, April 14, 2013

Kasukana Kanojo (幽かな彼女)

I was watching Faint Woman and Legal High from Japan for drama today. I was kind of surprised that that Fain Woman use a lot of Fire King for display and advertising to everyone. I saw that for first beginning of drama, and I was happy and talked about this so long with my roommate. I am sure people are thinking that how come Jdrama use this many of them and putting advertising for this Fire King things. I am wondering that too, but I guess Japan has Fire King company now, and they need to advertising to everyone who does not know. However, this many of cups and others for one drama use was first time, I saw in my watching drama life. So I am going to watch this drama every week. So I can find that kind of cup and what kind of Fire King drama will be use for. Well, this is only one I surprised yet. I surprised one more thing that was Legal High will be on TV again in Fall, 2013. That makes me so happy and I am really excited to see that! Hopefully, I will update more this!
(今日は幽かな彼女とリーガル・ハイというドラマを二つ見ることにしました。そこで驚いたのが幽かな彼女のドラマのセットの中に何となんと!ファイヤーキングが使用されているではないですか!しかも至る所にあって数にも驚きましたが、ファイヤーキングの宣伝の為にここで使われてるのか??!というくらい宣伝用のちらしなどもありました。日本のドラマでファイヤーキングがここまでいっぱいあるのを見たのは始めてで本当にビックリしました。でも、ファイヤーキングの会社が今日本にできたというのもあって戦前をし始めたのではないかと憶測をしました。実際にそうなのかは詳しい情報がわかりません。でも、このドラマは見る!と思いました。ファイヤーキングを見るだけでうれしいからです。それだけではないです。驚いたのはリーガル・ハイが今秋連ドラとして帰ってくることです。今からすごくすごく楽しみです!それには本当に驚きました。)

here is Faint Woman's picture

This is screen shot from TV

No comments:

Post a Comment