Tuesday, April 23, 2013

Huh !(>. <)!?

I was thinking really hard time to figure out that I like to eat something, and I was web searching to get recipe for that time. That recipe was Tom Yum Soup. I ate that every time I got o Thai restaurant, and get it at least two soups. Because it is so good to eat, and it is one of my favorite dish! Well, so that is why I like to make it by myself as I can get recipe from web and tried to make it. I was not sure if that soup turn out to eatable or taste ok or maybe not able to eat!. However, when I made it smells ok and seems like I can eat it! So, I took picture.
(自分がとても食べたいと思っていたものがあり、ウェブでレシピを探して自分で作る事にしました。結構、レシピを探して作れそうなものを見つけるのは大変でした。そのレシピはトムヤンクンです。毎回タイ料理のレストランに行く度に注文をしているのですが、自分で作るのは初めてです。最初に食べた時にこれはすごく美味しい毎回行く度に頼もうと思ってしまったくらいです。なので今回自分の好きな物という事でやっぱり作ってみようと思ってしました。やっぱり自分で作るという事でしかも始めて作るのでどうなるか分かりませんでした。失敗するかも、食べられないかもとか、美味しくなかったらとも考えましたが作りました。そして出来上がってみると見た目は大丈夫な感じです。写真に取ってみました。)

here is the picture
Tom Yum Shrimp Soup
トムヤンクン
Use: Fire King Turquoise Blue Soup Bowl
Well, after I took this picture, I ate it, and I was so happy that it was so good!!! I am sure next time, if I make it I will get better. I was so happy that first time I made but still I really like to eat it! Just one tip, for 1 soup dish cost is around $0.89.
(この写真を撮ってから実際食べました。そして感想は「すごく美味しい」と思いました。自分で作ってしかも初めてだったにも関わらず美味しくできた事に感激!次作る時は自分なりに工夫してもっと美味しくできると思います。でも、本当に美味しくて次も作るぞ!って思いました。ちなみに1杯大体$0.89くらいでした。)

No comments:

Post a Comment