Friday, October 21, 2011

Thursday Dinner!

I came back around 8pm again, and start cooking which I was really had mind for what I wanted to make. However, turned in I made only few things... I just really tired or something. I am not sure what was going on, but I made only some...
(今日は午後8時過ぎに帰宅しました。そしてそれから夕食を作り始めました。実は今日はこれを作るぞ!と決めていたのですが、なぜか。。。途中で作るのをやめて適当な料理になってしまいました。疲れていたのかなにか分からないのですが、なぜか。。。思っていた料理とは違う料理になってしまいました。)

Here is the picture of that.

Thursday Dinner
 I made Fired Eggplants, Vegetable with Chicken, Tuna Tataki, Fired bean sprouts, and Asparagus for main dishes, and rice. That was my dinner, and I enjoyed that a lot. I don't know that taste was  good or not. According to my roommate, he said it's good as general.... so I am not sure! ahaha
(今日の夕食は茄子の揚げ物、鶏肉の野菜炒め、マグロのタタキ、もやしの炒め物とアスパラガスをメインにご飯で食べました。夕食はシンプルにしました。でも楽しんで食べる事ができました。まぁ味に関してはどうだったのかは別ですが。。。ルームメイトによると美味しかったといっていました。でもわかりません!)
Fired Eggplant with some dinner main dish

Fire King Azurite Swirl
Green Tea and Dinner

 After Dinner, I was drinking Green Tea, and I was thinking to eat cake after all. However, I decided not to eat because I ate way too much dinner tonight. Ahaha. Also, I was tired after all today over....
(夕食の後、お茶を飲みながらケーキでも食べようかと考えていました。しかしながら、ケーキを食べるのはやめました。なぜかというと夕食いっぱい食べてしまったからです。アハハ。そして疲れがピークに達していたのもあります。)

Drinking Green Tea with Azurite Swirl Cup and Saucer
I will have day off tomorrow through Monday, which I have four days off for all of work... that's great! I will be really happy about that! However, I will work on my own study for these days off from school. That would be a great idea for spending spare time of mine. :D
(明日から月曜日まで休みです。といっても授業がないというだけですが。でもこの4日間を自分の勉強の為に使おうと思っています。これはいい機会でもあります。嬉しい事でもあります。しかしながら学校が休みの時こそ、勉強をしなければ!と思っています。これはいいアイデアではないかと思ってもいますが。)

Oh yeah, this week I had more motivation than usually because I use Fire King Cups and Mugs.
(今週はいつもよりもやる気があった気がします。それはファイヤーキングのコップやマグを使ったからでもあります。)

I hope everyone has something for fun everyday your life!

No comments:

Post a Comment