Friday, October 14, 2011

Table Talk!

Tonight, I went to Table Talk after 6:30pm. It was really nice to meet Japanese people around here, but I was really tired, and didn't have enough energy for doing things.... lol
(今夜は6半からテーブルトークに行ってきました。そこで日本人の方に会うのはすごくいい機会です。しかし、今日に限ってすごく疲れていたのでいろいろとできるだけの力があまり残っていませんでした。)

Well, I had a great time at Table Talk! so I was happy and I had a good thing on Friday too...
(まぁ、とても良い時間をテーブルトークですごせたことはいい事です。そして金曜日にはいい事があったので嬉しかったです。)

I will post later!
(それはあとでまたこのブログにのせます。)

I got my exam resolute, and I got 95 out of 100. That is good enough but I wish I had 100!
(あ!そうだ試験の結果がでました。点数は95点でした。良い点数を取れましたが、100点であればなおさら良かったです。)

I will have a great day after all! So I hope I will have a great weekend now!

No comments:

Post a Comment