Tuesday, October 18, 2011

Dinner


Tonight dinner was little bit later than usual time, because I came home around 8pm and I start cooking at that time. When I finish all my cooking, it was already 9pm. I was hurry to cook some stuff, but I was thinking about how to put dinner at the table then I cook more than I thought.
(今夜の夕食はいつもよりも遅い時間になりました。なぜなら、かえって来た時間がなんと午後8時だったからです。そして、それから作り始めたのでさすがに遅い時間になってしまいました。料理を作り終えたらもうすでに9時でした。何とかして早く作って食べようと思ったのですが。。。どう食器を使うかと考えながらやったらいろいろと作ってしまいました。)

Here is my dinner picture
夕食の写真はこれです。
dinner using Fire King Swirl Azurite

Meat with vegetable flied

some other dishes
This is my dinner tonight and will be tomorrow lunch or something like that... ahaha
Well, I hope I will have a good night and good day tomorrow~!
(これが今夜の食事です。そして、たぶん明日の昼とかもこれになると思うのですが。。。まぁ今日はゆっくり疲れを取っていろいろとやろうとおもいます。)

No comments:

Post a Comment