Thursday, November 3, 2011

Trying to Do Some Stuff

I was trying to do some stuff for myself today in the morning, at noon, and at evening, but I was having little bit hard time for myself. However, I am able to finish some of thing what I wanted to finish. So I am ok for now. I will have time for doing this kind of work during weekend. But I need to think about what is the best way to do all this kind of things.
(今日はクラスで出されている議題を朝早く、お昼頃、そして夜にわけてやれるだけやろと思ってやりました。しかし、できる範囲だけで終わってしまってまだまだやる事は残っている模様です。でも、今週末はできる時間を自分の為だけに使えそうなので大丈夫ではないかと思っています。しかしどうやってこれを全て終わらせるかはまだまだ分からない状態ですが。。。)

I am having much likely to do this for all day long but not much more than that. I am sure that.
(まぁ、やり始めたら一日中これをやって過ごす事になりそうです。しかしそれ以上はやらないと思います。)

Oh yeah, after that I made some lunch and dinner but I was not sure what I wanted to eat even though...
(あぁそういえばやりながらお腹が好きお昼と夕食を作りました。でも、何が食べたいか考えないで作りました。)

here is the pictures
Gyudon and Tataki
 I made Gyudon and Tataki for lunch but I ate small amount that time...
(お昼は牛丼とたたきをたべました。でも、すごく少しだけです。)
Gyudon and Steak... but...
At Dinner, I ate Gyudon and Steak, but But BUT! That steak was not much good... and I didn't eat all... :( So I decided to not eat much anyway after that....
(夕食はなんとまた牛丼、そしてステーキにしました。でも!そのステーキがあまり美味しくなかったので3分の1くらい食べて残りは冷蔵庫の中です。まぁ、あまり食べない様にしようと思っている所だったので助かりました。)

No comments:

Post a Comment