Monday, November 7, 2011

Oh my my...

Today, I had little bit busy day, and I was not really able to do a lot of things what I wanted to do. However, after dinner I had several time for doing some stuff, so I am ok.
Oh maybe I am going to stay up late again, but this is not really my fault to be up. lol It is really easy to be busy anytime!
(今日は少し忙しい日になりました。そして思ったよりも自分がやりたかった事ができなかった気がします。でも、午後からはすこし自分の時間ができ夕食後に自分のやりたかった事ができたので良かったと思います。)

Oh yeah, I use one dish which I really like to use and watch same time.
I got that dish for long time, but I was scary to use it because I broke that I hate that feeling.
(あぁ、そうだ!今日は1つの皿を使う事にしました。そしてそれを使いながら眺めるのが少し好きになりました。そのお皿は長い事もっていたのですが、なかなか使う事ができませんでした。割ったらもったいない!)

Here is picture
this is Jadeite small dish
I am sure that if you have one or more favorite thing, you want to use but still same time you don't wanna break one. So you just not use it for long time, but finally you use or hold you have a good feeling.
(確かに何かお気に入りの物があるとそれを使いたいと思うと同時に壊れたりしたらと思うとなかなか使えないという状況になる事があります。しかし、使うとそれがすごく新鮮でこれが一番だと思う瞬間があります。とってもいい気分になります。)

Enjoy!



No comments:

Post a Comment