Tuesday, November 29, 2011

11/29 is My mother's Birthday

November 29th is my mother's birthday. I am glad to say that to her "Happy Birthday!" I wish I were that I could be in Japan and celebrate for her.
(今日は11月29日です。この日は私の母の誕生日なんです。すでに、「誕生日おめでとう」というメッセージを送ったのですが、やはり一緒にお祝いをしてあげたかったなぁと思ってしまいました。)

I was not well today, and I did take a rest for the day after all. However, when I woke up around 8pm or later, I was so happy that I had less feeling bad.  Well, I just study little bit and have a great time for myself, and I want to know what I missed. But I talked to my classmate that what I missed. However, they told me that I didn't miss much.
(今日はすこし体調を崩してしまって、お昼から家に帰ってゆっくり寝る事にしました。そして体調の回復に努めました。午後8時くらいにおきました。その後でやはり今日の授業で受けた事を友達に聞いた所プレゼンテーションだったので何もなかったという事でした。)

Well, it a good time to have a day off for myself, and it is nice to have a great time after all.

No comments:

Post a Comment