Tuesday, November 8, 2011

Had a Good Night

Today, after class I went to some place then came home finally, then I was really had a good time. It is good to be home sometime. However, I didn't sleep much last night, so I am going to bed before not too late tonight.
(今日はクラスが終わった後、他の所にいってその後やっと家に帰ってきました。そして、ゆっくりと過ごせる時間がありました。しかし、昨日寝ていないので今日は早めに床に就こうかと思っています。今夜は早く寝る事が健康の為だと思っています。)

OH! I had a nice dinner tonight, and I made it but still I had a good dinner.
(オ!今日はいい食事をしたと思っています。簡単な食事ですが、とてもおいしくいただきました。)

Here is a picture of it
This is my dinner tonight

I use Fire King Turquoise Blue and Jadeite Mug. I am so happy to use this one. I like that I am using everyday life now. Oh wow that is different from long time.
(これはファイヤーキングのターコイズという色のお皿とファイヤーキングのジェダイというデザインのマグを使いました。とっても簡単な料理で特にいろいろと手間をかけないようにしてつくりました。疲れていたのもあったからですが。でも、毎日ファイヤーキングのある生活は昔とは全く違った感じです。)

Enjoy your Good-day!

No comments:

Post a Comment