Wednesday, November 23, 2011

11/23/2011

Today, I had little bit off time from school and some of things I was doing. However, I decided to some shopping, and doing some stuff. I need some day off from the everything what I was doing, but I was not really had day off... lol
(今日は少し時間ができゆっくりする時間を作ろうと思いました。でも、いろいろとやる事があったのでほんの少しだけ買い物をする時間があったのでアンティークにいってきました。)

I bought several stuff and spent only some dollars... yay!
(少しだけアンティークで買う物を見つけて買い物をしました。でも、すっごくやすかったです。)

Here is the stuff I bought.
Fire King Turquoise Blue Mug
 (not really able to find any where)
 This is Fire King Turquoise Blue Mug, and I am so happy to see and bought it. Also, the store owner give me 90% discount for this mug price. That was so sweet.
(これはファイヤーキングのターコイズブルーマグです。そして見つけた時はかなり嬉しくてすぐに買おうと思いました。なぜかというとなかなか見つける事ができないものだからなのです。)

Fire King Turquoise Blue Fruit Bowl

Fire King Wheat Lunch Dish
 Those are Fire King Wheat Dish for lunch. It was whole sets for one price and store owner give me 40% off from price. I was lucky to see and bought it.
(これらはファイヤーキングのウィートのランチプレートです。全部セットでワンプライスでした!なんてラッキーなんだと思いました。)

Fire King Ivory Mug
This is Fire King Ivory Mug. I found this one same place as where it is, and It was cheaper than what it is.


Then I went to near store for beach.

here is the picture
it's a beautiful place!
I saw this one and I was so happy about this. I wish I could live like here sometime, that would be a good place!

No comments:

Post a Comment