Friday, November 25, 2011

11/25/2011

I had a good day today, because I spent all day long for myself. I just like to have this kind of time. THen I decided to have some stuff in front of my house as usual for every year!

Here is outside picture!!
front of my house
 It's time for Christmas Decoration. I am sure this would be a good time for me to put there, and it is nice to have here in this weather for put up!
(クリスマスのデコレーションに時期がやってきました。今日はすごく適切な陽気の良い日でした。秋とは思えない感じでした。)

Look nice....
 Then I had some people help with this! ahaha My tutor kids helped me today put up this one!

Dinner!
After they left this one, I am so tired but I need to make some dinner so I made like above!
(そのあと、疲れていたのですが、夕食を食べないといけないと思っていました。まぁ、何もできなかったんですが、これで。。って思ってます。)

Before all this happen I took some picture of Hana and Kuki, but I only have one good picture!
(これらのことをやる前に華とクウキの写真をとってみました。でも、ほんの1一枚しかいい写真がありませんでした。)

Here is the one picture!
ハナとクウキです
I think this is so cute! I really want to take separately for each one, but I couldn't do it... lol

No comments:

Post a Comment