Wednesday, November 9, 2011

Oh...

Today, it was nice day outside, and it was a good day. I think it was nice warm fall day, and I wish I could be outside to play with my dogs. But I need to do some things done today, so I didn't do some stuff with them.
(今日はとてもよい一日でした。そしてとってもよい天気でした。温かく秋の日にしては夏のような雰囲気で、でも夏の様にあついというわけではない一日でした。そとで犬と一緒に遊んであげれば良かったのかもしれません。でも、やらなければならない事をしていたら遊ぶ暇がありませんでした。)

I went to work and study this afternoon and came back them had a meeting with my classmate. After all finish I had a small simple dinner again.
(今日は午後から勉強などをして、その後、家でクラスメイトたちとのミーティングをやりました。それが全て終わってからやっと夕食を食べる事ができました。でも、夕食はとても簡単なものでした。)

here is picture of it.
Boneless wings
This is what I did one day!

No comments:

Post a Comment