Tuesday, March 29, 2011

今日は少し時間があったので。。。

Today, I had little bit time, so I went to Antique Stores. I usually not have enough time to go somewhere from Greenville during week days. (今日は少し時間があったので、アンティークのお店にいってきました。月曜日から金曜日まではいつも忙しいので行く事がないのですが。。。)


There was little bit of stuff I can see since time was limited, but I saw some stuff. Also, I bought some of Fire-King dishes. (そこのお店にはそこまでいろいろなものはないのですが(時間もなかったのですが)、少しだけ見つける事ができました。そして何個かのファイヤーキングを買う事ができました。)


Fire-King Shell Jade-ite Cup and Saucer

Fire King Jade-ite Custard, Deep, Ruffled Top

Fire-King Jade-ite Chili Bowl

Fire-King Jade-ite 

These are what I bought, and it was not expensive. Total cost is just less than you are expected to spend.
(これらが今日私がかったものです。そしてそれ程高くありませんでした。全部かったらかなり高くなると思っていましたが全く高くありませんでした。)

This is after my work and before I go tutoring on Monday, but still I had a good day.
(仕事が終わって家庭教師に行くまでの間にかってきたものです。今日はいい日を過ごしたと思いました。)

Tomorrow, I will post something better.
(明日は何かもっといいものを書き込める様にします!)

No comments:

Post a Comment