Saturday, June 16, 2012

Relaxing Saturday

I had a relaxing Saturday morning, then I went to see a movie with my friends in the afternoon. I was not planned to do much stuff today, but I had a great day after all. After movie, me and my friends went to a restaurant and ate dinner there. It was a good dinner, and I had a great time there too! I will miss watching movie with them and eating dinner like having a great time... (ToT) I hope that when I come back to Greenville, NC in August. I will have a great time again with them.
(土曜日の朝はすごくリラックスが出来ました。そして午後からは映画を友達と見に行くことができました。今日は特に何も計画をしていなかったのですが、かなり良い1日になりました。映画が終わった後はみんなで夕食を食べに行きました。あるレストランに行きそこで楽しくわいわいしながらご飯を食べました。大変楽しく時間が過ぎていくのがあっという間でした。こういった事をやることが日本にいる間はなかなか出来なくなるのは寂しいと感じましたがまた8月に帰ってきたときに出来ると思いそれを楽しみにしようと思いました。それまでの楽しみが出来ました。)

今日はこの辺で。。。明日はゆっくりできそうだといいなぁ。。。

No comments:

Post a Comment