Sunday, June 17, 2012

Great Sunday!

I went to Virginia today to visit my friend's grandmother, because she invited me to go her place and it was a great place to visit. I had a good dinner and spending time there as one free free enjoying time. I wish I were having better time than I thought it. I wish I could spend little bit more time, but I have some stuff needs to do on Monday. So I came back to home tonight. Well, I just took some pictures there.
(今日はバージニア州の友達のおばあちゃんのお宅にお邪魔していました。友達のおばあちゃんが着ていいよと誘ってくれたので行くことにしました。思っていたよりもすごく楽しい1日を過ごしました。でも、何気にゆっくりできる1日にこんなにいろいろとしたのは久しぶりでした。そして楽しかったのでもう少し居れればよかったのですが、月曜日にしなくてはならないこともあり。。。家に夜遅くに帰ってきました。行った所で数枚写真を取ったのでここに載せます。)

here are pictures.
next to my friend's grandmother's place

walking with dogs.

Farming place

clear sky!

Hana was tired after long walk

No comments:

Post a Comment