Thursday, June 7, 2012

Nice DAY and not too hot!

I had a nice weather today, because it was not too hot, and in the morning was cool down temperature too. So I was kind of really good mood to start the day! However, I was busy and didn't even think what's going on after all. So I was kind of tried and didn't even think that what I needed to do. When I came back home today, my dogs needed to go to animal hospital to get shots. Because they will stay at some other place for two months... So they needed to get shots.... I went to veterinarian place that time my dogs are really crazy!... But after they got shot from Vet, they were cum down. ahaha. Well, that was quick and short time for them. So that was good! Then I came home and made some dinner! It was a good dinner, I made and ate tonight!
(今日は良い天気に恵まれました。そして暑くもない1日でとても過ごしやすい感覚でした。そして朝も暑くなかったので1日をいい気持ちではじめることが出来ました。しかしながらいつものように忙しい1日は変わりませんでした。まぁ、なにも考えなくてもよい!ということがあってよかったのかもしれません。その後少し疲れたのですが、いつものようにやることをやれたので良かったかと思います。そして家に帰ってきてから犬たちを獣医さんのところに連れて行かなくてはならないことを思い出し、早速連れて行きました。ところが!犬たちが全く落ち着かず結構大変でしたが、獣医さんが注射を打ったとたん静かになりました。なぜかというと注射が大嫌いだからです。両方とも怒っていたのではないかと思います。アハハ。でも、そんなに時間がかかったわけでもなかったのでとても助かりました。それから家に帰ってきて夕食の準備をして夕食を食べました。結構思ったよりも美味しかったです。)

here is my dinner
this is my dinner!
Oh white rice was left over from yesterday.... ahahaha

No comments:

Post a Comment