Friday, June 15, 2012

Kind of Busy Friday

It was kind of busy day, but it is on Friday. So I was good after all. But when I came back to home, I started some work and stuff for needed to finish until tomorrow morning, so I am still doing. I just want to write down some mentions for today. Also, tomorrow I hope I will have a good Saturday! ahaha.
Oh yeah, actually I made some nice dinner, and I eat around 8pm. I guess that was good to me but may not healthy enough... lol 
(今日は何気に忙しい日になりましたが、金曜日ということもあり気持ち的には楽でした。なのでどちらかといえばよい1日になったと思います。しかし、家に帰ってきてからが忙しくなりました。土曜日の朝までに仕上げなくてはならないことがあり、今もそれをやっているなかブログを数文でも書こうと思いここに書いています。明日は土曜日でゆっくり出来そうです。アハハ。あ!そうだ。今夜の夕食は作ったのは早い時間なのですが食べたのは午後8時ごろになりました。健康的な食事かはわかりませんが食べました。。。魚が主食です。)

here is the picture!
Salad with Tuna can, Salmon, fired vegetable,
Miso Soup, 6 different vegetable mixed rice.
I hope everyone will have a great weekend

No comments:

Post a Comment