Monday, June 4, 2012

HOT WEATHER COMES BACK

Actually, today was really hot and not really be able to stay inside without air condition during day time. However, I was cooking some lunch and dinner same time, but it was way too hot and I needed to get some fan for myself during cooking. Well, it is a good day to spend time to make lunch and dinner so I decided to do. However, I needed to go back to school until 5pm today, but after that I had some hours off... ahaha I hope everything is going to be ok but busy days comes back and going on next two more weeks. However, after that I will be not too busy.... I guess....
(実は今日はとても暑い1日になりました。こんなに暑いのは久しぶりで部屋に中もクーラーなしには過ごせない感じでした。久々にお昼に一旦帰ってこられたので、お昼とついでに夕食も兼ねて料理をしました。しかし、やはり暑かったので耐えかねて扇風機を自分だけの為にあてて料理を作りました。その後お昼をたべてすぐに学校に戻って帰ってきたのは午後5時でした。こんな感じの毎日があと2週間くらい続くのだと思いながら過ごしました。でも、そのあとはゆっくりと過ごせるのでそれまでは頑張るぞ!と思ったくらいです。)

here is today's picture

this is my dinner... it was like this.... lol

No comments:

Post a Comment