Wednesday, June 13, 2012

Busy Wednesday....

Today was the last day of my final, so I was extremely busier than I thought of. However, I finish all of what I needed to do until 3pm then I had relaxing little bit. BUT BUT I forgot that I needed to do some stuff after I came back home during I was cleaning.... So I came to my desk and so on!.... awww.... Well, during my stuff done, I was cooking same time for dinner. My dinner was pork miso soup, fired vegetable, salad, and rice. I made really small meal today, but I really like to eat that. I guess now to next weekend, I will not make too much food, but I hope I will take picture when I make it! ahaha. I will miss what I am doing this kind of thing, but I am ok I think. Oh yeah, I will post my dinner later.
(今日はすべての最後の日になりました。これがまたビックリなことにものすごく忙しい1日でした。提出書類などをやり終えていろいろなところに行って。。。家に帰ってきたのは午後3時でした。そしれから少しゆっくりしたらやり終わってないものがあることに気がつき。。。。あわてていろいろとやりました。。。。しかも、思い出したのは掃除をしている時で途中でやめてそれをやりました。しかもやりながら料理も。。。アハハ。。。夕食は豚汁、野菜炒め、サラダそれからご飯となりました。あまりいろいろとこれから来週の週末まで作ることがないと思うのですが。。。あはは。作ったら写真を載せるつもりです。でも、こんな生活が恋しくなるのは間違いなしですね。)

here is the picture!

夕食

No comments:

Post a Comment