Sunday, June 3, 2012

First Sunday of June

It's a nice day and good Sunday to spend time with my dogs. It was kind of hot but not too much going on. So I was relaxing and having a great time with my dogs. I decided to wash my dogs, so they are smell good after that. I am sure dogs hate that I made them to take shower and washed with water and soap.... However, it needs to be done by me and my roommate, so they will be okay! I am sure that dogs will forget it day after day. Also, I gave them some treats so they will be happy after all this. I made some small dinner tonight, but I didn't take pictures.... lol Well, maybe tomorrow I will do that.

(一日良い日曜日を過ごすことが出来ました。そして日曜日でリラックスできるということもあって、犬と1日中遊んでいました。暑くもない一日だったのでちょうど良かったのかなぁと思っています。お昼ごろに犬をお風呂に入れようと思い立って準備をして入れました。2匹ともかなり嫌がったりしたのですが、水中に入ると大人しくなってゆっくりと洗うことが出来ました。でも、ストレスがいっぱいたまっていたのかボールをかみ破ってしまいました。嫌なんだという事を見せたかったのでしょう。でも、ルームメイトと協力して洗い終わった後で両方共に犬用のお菓子を上げてご機嫌を取りました。その後、夕食を作ったのですが、疲れていてあまり作ってません。しかも、写真を撮るのを忘れました。アハハ。また明日写真は取ります。)

No comments:

Post a Comment