Saturday, April 21, 2012

This Will Be My 500 Blog Post!

Today, I found that what I am writing for this blog is 500 post for myself. I haven't notice if I didn't look at how many post was has been on this blog on the main page.  I was not sure what to think and write when I started looking this one, but now I know what to write about. The 500 post for this blog is much important for me than anyone, anything, and/or any events for me. I didn't think that 500 posts are coming to me this sooner. I have been writing writing blog for a year and more. I was little bit busy beginning of this April, but I was doing more and more to write on after I can start writing again. I wasn't do much things, but I like to write and post something what I did a day at least one thing. So this is an important day for me now.
(今気がついたんですが、これがここにブログを書き始めてからなんと500回目という記念すべきものになりました。結構気がつかなかったりで、たまたまメインページをみたら499個のブログが書かれましたという履歴があり。。。ということは今回でなんと500個目のブログを書くことになるのだと思いました。書くことがあまりなかった今日だったのでこのことはいいきっかけになりました。ところで今日書き始めてから思い立ったんですが、自分にとって大事な日というのがあまりない。。。でも、その中でも大事な日が年間に何日か増えていくそれが365日毎日違う日になったらどうなるのかと思いましたが、なかなかないのでこれもいい記念日になると思いました。自分にとって他の何よりも大事なことであるという風に思っています。)

I have several big celebration and anniversary for myself, but still this will be one of my a good celebration day since this year! It will be a great time for me to have like this.
(自分にとっての記念日はいろいろとありますが、このことは記念日の1つとして今年から加わりました。それに加わったことはいいことだと思っています。)

そして今日取った写真をここに掲載しようと思います。
dinner

lunch

James River Bridge

side mirror

nice sky

country side driving 

no hill just straight road 
I went to outside for relaxing today and having a good time.....

Just driving around but make me better and relaxing!

No comments:

Post a Comment