Tuesday, April 17, 2012

Hot Hot HOT!

It's a hot day in Greenville, NC, and I was really hard time to stand outside for more than 10 minutes... :( it was way more than usually and I didn't think this kind of weather for now. I can not think this kind of weather for everyday from now, but actually it is getting summer in here so which means we will have a hot summer like really hot one. Just really wish I could feel spring sometime if that is coming to here lol. Oh well, it is a nice day for spending outside and do some activities like sport and so on.
(今日はとても暑い一日となったグリーンビルです。それから今日は外に10分以上いる事がとっても辛かったです。こんなに暑くなるのかと思うくらい暑かったのでちょっと驚きました。でもこの天気はいつもよりもあったかい天気だったのでやはり4月は4月らしくと思うような日々でした。この街で春だなと思うことがあまりありませんが時たま春だなぁと思うような瞬間もあります。それは桜を見る時です。それはともかく、このような暑さが続くとなると今年は夏どうなるんだろうというふうに考えるほかありません。σ(^_^;)なかなかこんな天気はないぞ~と思うくらい暑くなるのかというふうに思ってしまうたくらいです。こんなに暑くなるとは思いませんでしたが、明日は少し暑さが和らぐことを祈っているといった感じですかね。まだ4月なので春だなぁと感じていたにそんな気もしますが。。。もうそんなことはないと思います。)

Today, I couldn't handle this hot weather and all day long I was really not feeling well... lol. Well hopefully I will enjoy tomorrow!
(今日はとても暑い一日だったので体がずーっとだるかったです。明日は一日をエンジョイできるようにしたいと思ってこれから寝ることにします。)


No comments:

Post a Comment