Sunday, April 15, 2012

Nice a good Sunday

I had a great relaxing Sunday in here and having a nice day. However, nothing much to do in here, so I am kind of bored. Well, it is ok to be bored sometime, and I can think about something what I want to do several things until this month over. Oh yeah, tonight I made dinner since I had time to make. However.... really simple and not much time to cooking. I should make better than I made, but I just wanted to eat something simple and quick.
(今日はとてもリラックスが出来た日曜日になりました。そしてさらに良いことにとても良い天気でした。しかし、ここら付近はあまり何もすることがないというか何をしようにもちょっと遠くまで行かなくてはならないような気がして今日は暇を持て余していました。いつもであればそんなことはないのですが。まぁ暇があるっていう時もあっていいのかもしれませんね。と考えたりもしました。でもこれからのことを考えながら過ごしたりもしました。今日は少しゆっくり出来たので夕食はちゃんと作ろうと思っていましたが、なぜかなぜかついつい手抜きをしてしまいました。でも簡単に作れるものにしたというだけですが。。。)

Here is my dinner picture
dinner
今日の夕食は牛丼にしました。アスパラガスをお湯でゆで大根おろしと醤油に漬したものとサラダでした。

No comments:

Post a Comment