Friday, April 13, 2012

Nice A Good Day!

Today was a good Friday for me, and I have started 4 days off for school and work now. But I was doing some assignment for my one class. I started working on some stuff for myself. Oh yeah. I have not been posted anything about here what I like to do in Greenville, NC, but not today.... Ahaha. I would post that tomorrow or Sunday~! Since I have time for that!
(今日はとてもゆっくりとした金曜日を過ごすことが出来ました。そして4日間の休みが始まりました。しかし、しかし!きんようびなのにもかかわらず、アサイメントの提出に追われていました。そしてさらに面白い自分の興味がある物を探すことをはじめました。そういわばそういえばすっかり忘れてましたが、グリーンビルで自分のやっている暇つぶしここに書くのを忘れてました。まぁ、今日は時間もあまりないので明日か日曜日かにかければ書こうと思います。)


here is the picture of today
Lunch
 I made lunch for small one. I just like to eat that ra-men noodle. It's really really simple one.
Dinner
I had a good dinner. I have much much have a great meal. 

No comments:

Post a Comment