Monday, April 16, 2012

休み

Today was Monday, but I had a day off from school and work. So I had study for my classes and so on. It was a good day to spend time for myself, and nice to be a day off from beginning of the week. Actually, I have enough time to spend time for myself to cook a curry rice for dinner. I was happy that I could make it anyway. I wanted to eat curry rice for long time, but I didn't feel like making all for several days. However, I really wanted to eat so I made tonight. It's a good time to make it~!
(今日は月曜日でしたが学校に行かなくてもよくゆっくりと過ごしていました。学校にいかなくていいということもあって自分のうけているクラスの復習やいろいろなことに時間を費やすことが出来ました。しかも週の始まりが休みであるということはいいものだと思ってしまいました。明日から木曜日まで行けばまたゆっくりと週末になります。でも今週末はいろいろとやらなくてはならないような気がします。そいうえば今日の夕食は待ちに待ったカレーライスになりました。カレーを作ることがなかなか出来なくて。。。でも、作りたいとここ何日間か思っていたのですがなかなか作っている暇がなくて今日ゆっくり出来る時に作ることにしました。これで何日間かはカレーになりそうです。)

Here is my dinner~!
curry rice dinner
I wish I could make it better little bit but I didn't have enough stuff to make it.... so my curry is like this.... Well, next time I will make it better than this time I made it!
(今回は少し失敗してしまいました。でも材料が少したりなくてこんな感じになりました。でも、次回はもう少しましに!でも、美味しかったです。)

No comments:

Post a Comment