Thursday, April 12, 2012

Finally Back to Blog Aaaaaggggaaaiin!!!!!!

Finally, now I am able to come back to write some blog again for my pages.... I have had a very busy weeks since April started, but my classes are ending for new materials. So that means I don't have any more a lot of new assignments, but still I have to do some work over next few weeks. I just wanted to write down some update for today since I haven't writing much for last two to three weeks! ahaha.
(やっとやっとブログに書き込みが出来る時間を作ることが出来るようになりました。4月に入ってからというものとても忙しくなかなか更新ができない状況になっていました。でも、今取っている授業の方ももう新しいマテリアルなどがなくゆっくりと過ごせる時間が戻ってきました。4月には行ってからというものアサイメントや宿題が立て続けに提出をしなければならなかったりとありましたが、もうそれも一段落これからはゆっくりと最終試験に向けての勉強を2週間から3週間ほどかけてやるだけになりました。後もう少し!)

Oh actually, I went out to eat some lunch and dinner today, and I had a great time with my friends and so on. I haven't done like this for long time, so I decided to do this today. Also, today was a great day for me to spend time with my friends. I was so lucky to have all of them.... Just wish I don't have to go to class for this afternoon so I could have a great time and relax time more.... ahaha. Well, I had a great day and time anyway!
(そういえば今日はとても良い1日を過ごすことができました。そしてお昼と夕食を友達と食べに行くことが出来て楽しく過ごしました。なかなか出来ないことなのでチャンスがあるときはやろうと思って今日は行きました。やっぱりいつもと違うというだけでとても楽しかったです。そして久々に笑いのある時間を食事の時にすることができました。作ってる時などは食べて片づけをして次の準備!と思っているので笑いがある時間ってなかなか。。。。でも、リラックスできて過ごせたのは久しぶりだったので、今日は本当に楽しい良い1日になりました。)

here is my lunch and dinner!
this was my lunch
side dinner

my dinner all of them
I had a great dinner with my friends, and I wish I could spend time little bit more than just like few hours. But we all have to do other things too, so I need to finished up.... ahaha Well hope next time, we will have a great time again!

No comments:

Post a Comment