Saturday, June 25, 2011

Went to Antique Store

I went to Antique Store in Kumamoto, it was first time I went to there, but I felt like not first time I visit there. Also, the store owner was so nice and great person. I first time someone in my home prefecture to meet a person to have some nice meeting!
(私は熊本にあるアンティークショップに行きました!初めて行った所でしたが、初めてでないような感覚になりました。店主の方はすごくいい方ですごく嬉しかったです。初めて自分の地元であった方でいい出会いをしたような気がします。)

I took some pictures, which not much to took, but I want to post here.
ファイヤーキングのターコイズブルーです。

お店に入る所です。

入ってすぐ見えるお店の棚です。

レジのすぐ横です。

お店の出口付近です。
I am sure you can tell that it's a lot of things you can see in this store! I hope this store will go on more and more!

1 comment:

  1. 先日は 有意義な時間をありがとうございました(^_^)
    まだまだ3割スタートの河原町nicoですが 今後も宜しくお願いします。

    Fire Kingを使った料理の写真を拝見させていただいて、
    あらためてFKの魅力を感じました。特に印象的だった チリボウルにご飯や、牛丼!

    素晴らしいと思います(o^^o)また、お会いしましょう!

    ReplyDelete