Tuesday, June 7, 2011

OH WOW

I just found out this blog will be my 111 blog post on this page! That is really nice to have like this. I haven't think that few month to be coming that number reached. MY set of goal is 111 post on my blog until end of June. But now I know that I have 111 post on my blog!
(私はたった今このページを書き終えるとこれが111回目のブログになる事を知りました。これはすばらしい事です。この数ヶ月でこの番号に達するとは思っていませんでした。私の最初に立てた目標は111個のブログをまずは書くという事でした。しかし今既に111回目のブログを書いているではないですか!)

My next goal is 1000 post on this blog and that would be a great thing to do! Also, that would take more than two or three years, but if I going to write down everyday still it will be more than three years to complete this goal. But it is a nice goal to have this blog continued! I am kind of excited to know what's I will have this blog next few months and so on.
(次のゴールはブログの記事を1000個にする事です。たぶん2年から3年ほどかかるのではと思いますが、やれない事はないでしょう。それに毎日書くという目標も今の所達成しているのでこれを続けていればなんとかなるのではと思います。これから数ヶ月、数年とやっていく間にどんな事をいろいろと書いていけるのか楽しみになってきました。)

I am glad to start my blog and writing it everyday now!
(今はこのブログを初めて良かったと思っています。それに毎日書いているのもいい事だと思っています。)
Hopefully, I will continue this for next few years!... lol maybe one day, I will be famous? :P well no way for that.
(このままこのブログを書く事を続けていければ何より幸いな事ではないかと考えています。そのうち有名になる日が来るかもしれません。まぁそれはないかなぁ?!:P)

No comments:

Post a Comment